Pár informací

11.12.2011 20:48

Milí spoluhráči,

  děkuji vám za návštěvy mnou nabízeného hřiště ve formě tohoto webu. Chci vás informovat o tom, že jsem do něj vložil další svá poetická dílka a obdařil je (i starší básničky) fotografiemi. Mám záměr přidávat nyní fotky již pravidelně. Obrázky, jak už jsem zmínil jinde, jsou a budou z mého "fotostudia" -  fotoaparátu mobilu Sony Ericsson W810i a fotoaparátu Samsung WB600 =o). Možná, že budou snímky dosti podobné, ale stromy, lesy, slunce, svatostánky, kříže, sochy a příroda prostě můj objektiv přitahují nejvíce. V případě vašich velmi  negativních ohlasů ke kvalitě a stereotypu zvážím rezignaci z postu fotografa ;o)

  Na přání Marušky, která z návštěvníků tohoto webu píše poznámek nejvíc =o)  =o)  =o), jsem dopsal a budu k textům dopisovat i datumy, ať se orientujete, jak staré jsou jednotlivé příspěvky. Nově utkanou poezii, vkládám na hřiště cca 1x týdně, nejčastěji v neděli. U běžných textů je tento interval zatím delší. 

  Všem přeji v předvánočním čase hodně vnitřního klidu, který ať vás zaplní beze zbytku

       a poté kéž ať od vás přetéká k vašim blízkým, známým i neznámým.

        Jiřík