Webová prezentace o "Utkání" byla spuštěna

12.11.2011 01:09

Přemýšlel jsem, zda je potřebné do neuvěřitelného počtu webových stránek přidávat ještě další.

Uvažoval jsem nad tím, zda to není jen mé ego, které se chce zviditelnit. Konečným výsledkem těchto a dalších úvah je, že stránky nakonec vznikly =o)

Život totiž vnímám jako Hru, ve které si chci hrát. A tak si hraji se slovy, se zvuky, s obrázky a třeba někoho moje příspěvky ve Hře osloví.

Když v nich bude nalezena inspiraci, odpověď, smích, pohlazení nebo dokonce uzdravení, budu tomu nesmírně rád. 

V opačném případě budu mít radost z hravého tvoření "jen" já, což pro mne není vůbec málo  ;o)

Kéž je vám tedy toto hřiště přínosné a příjemné, kéž vám pomůže srdíčkem porozumět a myslí procítit smysl vašeho / našeho utkání.

Budete-li mne chtít oslovit z jakéhokoliv důvodu, pokusím se být vám dobrým spoluhráčem  a přihrát vám To,

co přivede do vašeho života laskavost, mír a harmonii.

J.O.